Branża gastronomiczna jest równie trudna do ogarnięcia jak multiproduktowe korporacje dóbr szybkozbywalnych. I tu, i tam specjaliści od finansów i marketingu stawiają czoło tysiącom potencjalnych produktów, z których...
Może odbywać się wszędzie. Na targu, w domu, spotkaniu biznesowym, w czasie rozmów kuluarowych. Sprzedaż bezpośrednia, bo o niej mowa, to jedna z najstarszych form transakcji zawieranych w biznesie. Choć wymaga dużo...
KROK 5. SZACHUJĄCE ZAKOŃCZENIE
Celem tego piątego kroku jest: ♦ Umówienie się na spotkanie (brak sprzeciwów) lub sfinalizowanie sprzedaży. ♦ Użycie słowa zwłaszcza. ♦ Powtórzenie, w jakiej sprawie się dzwoni....
KROK 4. SZACHUJÄ„CE PYTANIE
Celem tego czwartego kroku jest: - Odkrycie potrzeby lub motywacji. - Wyrażenie zainteresowania potrzebami i motywacją potencjalnego klienta. -...
KROK 3. UZASADNIENIE
Na tym trzecim etapie Twoim celem jest: - Ustalenie terminu spotkania lub uzyskanie sprzeciwu rozmówcy. - Podanie nazwy firmy, dla której pracujesz. - Wyjaśnienie celu swojego telefonu. - Bycie bardzo...
Strona 3 z 5