Każdego dnia nasze skrzynki pocztowe bombardowane są mnóstwem ulotek reklamowych. Na ulicy zaczepiają nas ankieterzy, pytając, co byśmy kupili, a czego nie. W hipermarketach jesteśmy wabieni bezpłatnymi próbkami i...
Jeśli Twoje obroty zależą od ilości sprzedanego towaru – poświęć chwilę na przeczytanie tego artykułu, a poznasz pewien klucz do sukcesu, klucz – informację przekazywaną na płatnych...
Zdarza się, i to nie rzadko, że klient stojąc przy produkcie obraca go, ogląda, narzeka, a to mu nie pasuje, a tamto jest niedobre, ale z rąk wypuścić produktu nie chce. Co to oznacza? Oznacza to, że klient jest...
Jeśli chcesz, aby klienci nie trzymali w tajemnicy tego, z czyich usług korzystają, trzeba zacząć poważnie myśleć o procesie uzyskiwania referencji oraz mieć świadomość jego znaczenia. Im lepiej przyjrzymy się tej...
Internet to skuteczne narzędzie do prowadzenia sprzedaży wysyłkowej, a wszystko dzięki możliwości dotarcia do szerokiego spektrum klientów, optymalizacji kosztów prowadzenia biznesu, czy całodobowemu charakterowi...
Strona 2 z 5