Testy są bardzo przydatnym narzędziem do nauki. Tak samo jest w przypadku zarządzania kadrami. Czytanie podręczników czy książek jest w porządku, praktyczne ćwiczenia są świetne, natomiast testy pozwalają...
Podjęcie ostatecznej decyzji personalnej, czyli w sprawie zatrudnienia bądź nie danego kandydata, jest zwykle najtrudniejszym etapem rekrutacji. Raczej rzadko trafi ci się kandydat z idealnym doświadczeniem zawodowym i...
Wszyscy pracownicy, niezależnie od branży i zajmowanego stanowiska, muszą wypełniać obowiązki wypływające z przepisów i zasad BHP. Szczególna odpowiedzialność spoczywa jednak na pracownikach kadry kierowniczej,...
Relacje przełożony - pracownicy mają kluczowe znaczenie dla efektywności pracy zespołu. Uznanie kierownika jako "pierwszego w zespole" nie przychodzi automatycznie w momencie objęcia...
W życiu każdej mikrofirmy przychodzi ten moment, w którym decydujesz się na przyjęcie pierwszego pracownika z zewnątrz. To takie samo uczucie jak w przypadku Kinder-niespodzianki: ciekawość przemieszana z niepewnością....
Strona 2 z 3