Specyfika podatności na tradycyjne formy reklamy u konsumentów ulega przeobrażeniu. Dziś konsumenta trzeba zaskoczyć. Nie wierzy on już we wszystko, co widzi w telewizji. Telewizja jako guru reklamy dawno spadła z...
Czy pisanie wartościowych tekstów do e-mail marketingu się opłaca?
Przy ogromnej ilości spamu, która każdego dnia trafia do skrzynek, wiele osób wątpi w skuteczność e-mail...
Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się nie mylą, bo dzisiejszy odbiorca oczekuje czegoś więcej...
Zdominowanie biznesu przez internet stworzyło wiele różnorodnych problemów natury marketingowej, logistycznej, lingwistycznej, prawnej, itp. Jednym z nich stał się problem nazewnictwa w sieci i kwestia prawa do obecności w...
Czasem opłaca się być niewielkim przedsiębiorcą. Niekiedy trudno w to uwierzyć, szczególnie gdy profesjonalne firmy z każdej dyscypliny mają obsesję na punkcie fuzji, zachwalają korzyści, które dają inne rynki, i...
Strona 2 z 5