Ile jest skutecznych metod sprzedaży i promocji?
Około...
Klient kupując produkt, kupuje narzędzie do zaspokojenia danej potrzeby. To narzędzie musi mieć określony standard (produkt oczekiwany). Wiedząc, że „nic za darmo” klient oczekuje również pewnego poziomu ceny....
Czy to możliwe, aby oferowany przez ciebie produkt, był inaczej postrzegany przez twojego klienta? Tak! Dzieje się tak dlatego, że klient postrzega twój produkt jako narzędzie zaspokojenia swoich potrzeb. W praktyce każdy...
Każdy, kto zakłada witrynę internetową chce, żeby realizowała ona określone cele. Żeby sprzedawała produkty lub usługi, zachęcała do pozostawiania danych teleadresowych lub do kontaktu z firmą. Jednak, żeby...
Podkreślanie korzyści z zakupu produktu lub usługi to niejedyny sposób na przekonanie grupy docelowej do działania. W niektórych przypadkach skuteczniejszym sposobem na namówienie potencjalnych klientów do skorzystania z...
Strona 1 z 5





Gdy klient narzeka, że cena jest zbyt wysoka. Co robić?
Sprzedaż bezpośrednia - porady praktyczne
Szukanie klienta
Jak skutecznie sprzedawać przez telefon? cz. 1
Chcesz dużo sprzedać? Opowiedz historię...
Sklep monopolowy
Plac zabaw dla dzieci
Myjnia samochodowa - liczymy zyski
Jak założyć solarium?
Pizzeria